آرشیو آرشیو

۱۳۹۹/۰۷/۲۰
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بازاريابي اينترنتي شامل مفاهيم و ابزارهاي گوناگوني مي شود که از مهم ترين آن ها مي توان به طراحي سايت و اپليکيشن، تبليغات
آنلاين، فعاليت در شبکه هاي اجتماعي، بازاريابي محتوايي، ايميل مارکتينگ و البته بازاريابي از طريق موتورهاي جستجو اشاره کرد.
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
در شروع فعاليت حرفه اي خود همواره با مشکلاتي اساسي براي يافتن منابع
معتبر آموزشي و دسترسي به علم روز مواجه بودم. وجود اطلاعات ضد و
نقيض در سايت هاي خارجي و کمبود منابع آموزشي به زبان فارسي فرآيند
يادگيري علم سئو را بسيار سخت و زمانبر مي نمود.
۱۳۹۸/۰۶/۰۱