۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۲:۲۸ ۸۲۵۱
گروه: خدمات
وضعیت:
چچ
پیام کوتاه (SMSبانک)

پیام کوتاه (SMSبانک)

سامانه SMS بانک، صندوق کارآفرینی امید
معرفی

مزایای پیامک های بانکی

صرفه‌‌جویی در زمان

صرفه‌جویی در هزینه

صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و منابع

سرعت بالا در ارائه خدمات

کدام خدمات بانکی با اس ام اس ارائه می‌شود؟

تعداد زیادی از خدمات بانکی قابل ارائه با پیامک هستند، ولی خب اینکه هر بانکی بنا بر اصول و سیاست‌های خود از کدام کاربردها استفاده کند متفاوت است. تعدادی از خدمات پیامکی بانک به این صورت هستند:

* ارسال پیام برداشت وجه

همان‌طور که اکثرمان تجربه کردیم، هر زمان که مبلغی از کارت خود دریافت کنید یا با کارتتان خریدی انجام دهید، سریعا پیام کوتاه برداشت از طرف بانک ارسال می‌شود. این اس ام اس حاوی اطلاعات مقدار وجه برداشته شده، تاریخ و موجودی جدید است. به این صورت هر مبلغی که از حسابتان کم می‌شود سریعا در جریان موجودی و اطلاعات به‌روز قرار می‌گیرید. همچنین این امکان کمک می‌کند اگر برداشت وجهی توسط شخصی غیر از شما صورت بگیرد، بتوانید سریعا در جهت ابطال کارتتان اقدام کنید.

* ارسال پیام واریز وجه

واریز پول همیشه جذاب است! با ارسال سریع پیامک این جذابیت بیشتر هم می‌شود! این امکان به شما کمک می‌کند هر زمان از مبلغ تراکنش واریزی و موجودی جدیدتان مطلع شوید، همچنین در برگه‌های فراوانِ "اطلاع از موجودی" پای ATM صرفه‌جویی می‌شود.

* ارسال پیام هنگام ورود موفق و ناموفق به اینترنت بانک

در جهت افزایش امنیت در اطلاعات محرمانه، هر دفعه هنگام ورود به اینترنت بانک پیام کوتاهی جهت اطلاع‌رسانی به شما ارسال می‌شود

* ارسال رمز پویا (رمز دوم یکبار مصرف)

در جهت افزایش امنیت در اطلاعات خرید با کارت از بستر غیرحضوری، هر دفعه هنگام پرداخت، رمزی برای مدت 120 ثانیه اعتبار تولید و به تلفن همراه تایید شده در سیستم بانکی ارسال میگردد..

* سرویس های آنلاین

با توجه به راه اندازی سرویس های بانکدرای باز و خدمات آنلاین، کلیه خدمات بصورت رمز یکبار مصرف و اطلاع رسانی از طریق بستر پیام کوتاه به مشتریان اطلاع رسانی می گردد.