چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۰۳ ۷۳۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

طرح روستای نوفن خدمت جدید صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه گفت: از اجرای طرح روستای نوفن صندوق کارآفرینی امید به عنوان خدمتی جدید برای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک روستایی و بهره گیری از فناوری شرکت های دانش بنیان در این کسب و کارها در این استان خبر داد .

طرح روستای نوفن خدمت جدید صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، محمدطاهر عظیمی فشی در مصاحبه با خبرگزاری تابناک جامعه اصلی خدمت رسانی صندوق را مناطق روستایی و کمتر برخوردار حاشیه شهرها معرفی و یکی از دغدغه های اصلی این خدمت رسانی را ماندگاری طرح های حمایت شده دانست.

او راه حل ماندگاری این طرح ها را مشاوره ، راهنمایی و اتصال به بازار فروش محصولات تولیدی عنوان کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه گفت: طرح روستای نوفن صندوق کارآفرینی امید در راستای کمک به ماندگاری طرح های روستایی در استان کرمانشاه به عنوان هفتمین استان کشور در دست اجراست و با توجه به ظرفیت های بالای استان و رایزنی های صورت گرفته سعی شده است تعداد قابل توجهی از روستاهای استان از این طرح بهره مند شوند .

عظیمی فشی همچنین این طرح را یک مدل حمایتی از کسب و کارهای خرد روستایی دانست که هدف آن انتقال فناوری های شرکت های دانش بنیان و فناور برای افزایش بهره وری به طرح های روستایی حمایت شده و نیز کمک به فروش محصولات تولیدی روستایی و در نهایت حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور است .

او ادامه داد: در اجرای طرح نوفن جلسه ای با حضور مدیر زیست بوم صندوق کارآفرینی امید کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت های دانش بنیان و فناور استان برگزار و فرایند اجرایی طرح مورد بحث قرار گرفته و مقرر شد شرکت های دانش بنیانی که توانایی و بستر لازم را در این زمینه دارند با همکاری پارک علم و فناوری استان برای ورود به این طرح به صندوق معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: