شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۲۱ ۱۸۷۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

معرفی سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان زنجان

در آیینی با حضور نجفی سرپرست مدیریت امور استانهای صندوق کارآفرینی امید، جمشید مقدم پناه به عنوان سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان زنجان معرفی و از خدمات اصغری مدیر قبلی قدردانی شد.

معرفی سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان زنجان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در این مراسم با قدردانی از عملکرد صندوق در پرداخت تسهیلات گفت: صندوق مهر امام رضا در پرداخت تسهیلات ازدواج به مردم معرفی شد و صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغال برند شده است که نشان می دهد این صندوق در راستای اهداف اشتغالزایی در استان به خوبی پیش رفته است.

او به پاسخگویی مناسب صندوق کارآفرینی امید به نامه های سفر ریاست محترم جمهور به استان اشاره کرد افزود: این پاسخگویی مناسب بازتاب خوبی بین مردم استان داشته است.

نجفی سرپرست مدیریت امور استانهای صندوق کارآفرینی امید نیز از رویکرد صندوق در سال جدید به عنوان صندوق پیشرفت و عدالت با سازکاری منابع در اختیار هر استان خبر داد و افزود نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال از این منبع پس از تصویب در بودجه سال 1402 مشخص خواهد شد.

همچنین اصغری مدیر سابق صندوق این استان گفت: امسال 1161 فقره تسهیلات بمبلغ 8/148 میلیارد تومان در سراسر این استان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: