چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۸ ۸۲۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

اختصاص بیش از 98درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح های اشتغالزایی

معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: امسال 1/98% تسهیلات صندوق به طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی پرداخت شده است.

اختصاص بیش از 98درصد تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به طرح های اشتغالزایی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، حمیدرضا البرزی در جلسه شورای اداری صندوق استان همدان با بیان این خبر افزود: نقش صندوق کارآفرینی امید فراتر از عملکرد یک بانک است و منابع موجود به صورت حساب شده و در تمامی مناطق کشور توزیع شده است.

او اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم،مبلغ 85000 میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است که بیشترین حجم پرداختی آن درسال جاری با مبلغ 61000 میلیارد ریال بوده است.

معاون اعتبارات صندوق کارآفرینی امید کشور با تاکید بر اینکه توجه به طرح هایی با پیشرفت اجرایی بالا از اولویت های صندوق است افزود: ارائه تسهیلات این طرح های نیمه تمام بازدهی اقتصادی مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

البرزی همچنین به اهمیت توجه به صرفه جویی، تناسب مبلغ تسهیلات و همچنین ماهیت طرح، دوره تنفس و دوران ساخت و ساز برای طرح تاکید کرد.

ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان هم در این نشست گفت: از ابتدای سال تا پایان دیماه 1401 پرداخت تسهیلات در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 5/3 برابری را داشته است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: