دوشنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۱۷ ۷۹۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

حمایت صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان از کسب و کارهای نو

شهروندان زاهدانی در میز مطالبه گری هفتگی این شهرستان سوالات خود را در حوزه های مربوط به کارآفرینی، اشتغال زایی و دریافت تسهیلات را با مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در میان گذاشتند.

حمایت صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان از کسب و کارهای نو

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید،غلامعلی صمصامی، مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با تشریح فعالیتهای این صندوق گفت: این صندوق با اعطای وام‌هایی با سود ۴ الی ۱۰ درصد کمک به راه اندازی کسب کار‌های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور می‌کند؛ و امسال مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به ۱۲۰۰ نفر در سطح تمام شهرستان‌ها وام تعلق گرفته است.

صمصامی در پاسخ به سوال شهروندان در خصوص حیطه فعالیت صندوق اظهار داشت: تسهیلات به بخش‌های مختلفی مانند: خدمات، کسب و کار‌های صنفی و خانگی، کشاورزی، شیلات، حمایت از سلامت، بهداشت و درمان و ... تعلق می گیرد.

او با تاکید بر تلاش صندوق در کمک به اشتغال بانوان در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نزدیک به ۵۰ درصد تسهیلات سال گذشته مربوط به بانوان بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با ارائه مشاوره با شهروندان زاهدانی اظهار داشت: با توجه به مشکلات آبی و کشاورزی که در استان وجود دارد، این صندوق سعی می‌کند در بحث کشاورزی گلخانه‌ای ورود کند تا بتوان گیاهان و میوه‌های گلخانه‌ای که با آب کم عمل می‌آیند را در این استان پرورش داد. به همین منظور افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال نو و فناورانه در این خصوص هستند مورد حمایت صندوق قرار می گیرند.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: