دوشنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳ ۵۰۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

از ابتدای دولت سیزدهم صورت گرفت؛

ایجاد بیش از 3000 فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه‌ وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان گفت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای دولت سیزدهم بیش از 3000 فرصت شغلی در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد کرده است.

ایجاد بیش از 3000 فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، نوروزی افزود: ۲ هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات از ابتدای دولت سیزدهم به همت صندوق کارآفرینی در این استان پرداخت شده است .

او تاکید کرد: با این میزان تسهیلات بیش از سه هزار فرصت شغلی برای شهروندان این استان به ثمر نشست.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این پرداختها در قالب تفاهم نامه با نهادهای مختلف بوده است افزود: فعالیت‌های صندوق همگام با سیاست‌های دولت پیش می‌رود و بیش از ۱۰۰درصد منابع صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری به طرح‌های اشتغالزا پرداخت شده است.

نوروزی اظهار داشت: عمده ترین منابع پرداخت تسهیلات در صندوق کافرینی امید در بحث اشتغال روستاییان و عشایر، اشتغال از محل منابع بند الف تبصره ۱۸، اشتغال از محل منابع داخلی و تفاهم نامه ها و اشتغال از محل منابع مردمی و در سرفصل‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و خدمات بوده است.

در ادامه مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با تشکر از عملکرد صندوق کارآفرینی امید، پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان، تسهیل شرایط سرمایه گذاری شرکت های سرمایه گذاری وابسته به وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی و پرداخت هدفمند تسهیلات اشتغال را ازجمله مصوبات چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی بیان کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: