یکشنبه, ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶ ۴۷۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت بیش از 250 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان ایلام

در جشن اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی در استان ایلام که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور برگزار شد از عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در پرداخت تسهیلات به مددجویان قدردانی شد.

پرداخت بیش از 250 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان ایلام

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، بختیاری رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره) گفت: یکی از برنامه های اولویت دار، توسعه راهبری شغلی است که در این راستا 5 هزار 400 نفر در کشور ساماندهی شده اند تا از طریق توان و تجربه این افراد بتوانیم زمینه اشتغال افراد تحت پوشش را فراهم آوریم.

او با اشاره به اینکه توسعه مشاغل خانگی با هدف صیانت از کیان خانواده جز برنامه های کمیته امداد است افزود: با توسعه مشاغل خانگی، زنان سرپرست خانوار در کنان جایگاه خطیر مادری می توانند منبع درآمد پایداری داشته باشند.

بهرام نیا استاندار ایلام نیز گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این استان با حمایت های صورت گرفته به خودکفایی رسیده اند.

دالوند مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام هم گفت: براساس تفاهم نامه این صندوق با کمیته امداد 111 فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار 255 میلیارد ریال به معرفی شدگان پرداخت شده است.

در این مراسم به پاس همکاری و تعامل صندوق در تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی از اقدامات صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در حضور رییس کمیته امداد امام(ره) و استاندار ایلام قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: