دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۰۷:۲۱ ۹۰۵
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

دیدار نوروزی مدیرعامل با کارکنان صندوق کارآفرینی امید در نخستین روزهای سال 1402

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در دیدار با کارکنان صندوق به مناسب سال جدید با تشریح برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید در سال 1402گفت: با تلاش کارکنان در سراسر کشور توانستیم در سال 1401 بیش از ۶۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم.

دیدار نوروزی مدیرعامل با کارکنان صندوق کارآفرینی امید در نخستین روزهای سال 1402

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، نعمت اله رضایی با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با پرداخت این میزان تسهیلات بیش از ۱۱۵ هزار فرصت شغلی ایجاد شد که نشان می دهد تلاش کارکنان در راستای اهداف اشتغالزایی صندوق به ثمر نشسته است.

او ادامه داد: اگر این عدد را با تسهیلات نظام بانکی مقایسه کنیم، نظام بانکی در سال‌جاری بیش از ۳۵۰۰ همت تسهیلات پرداخت کرده ولی پرداخت تسهیلات ما ۶۷۰۰ همت بوده است. رقم ما نسبت به نظام بانکی بسیار کمتر است ولی از باب سهم اشتغال ایجاد شده بیش از ۱۱ درصد یک میلیون شغلی که دولت تعهد کرده بود که مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت.

رضایی با اشاره به تمرکز صندوق در سال گذشته برای افزیاش منابع صندوق گفت: خوشبختانه انتهای سال گذشته موفق شدیم بخش عمده ای از منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را جذب کنیم و عمده آن را در سال جاری به پرداخت تسهیلات اختصاص دادیم.

در ادامه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تشریح برنامه‌های سال جدید، تامین مالی جمعی و تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی را از اولویت‌های صندوق برشمرد.

رضایی افزود: سال گذشته روش های تامین مالی صندوق به شکل سنتی بود که در آن تغییراتی ایجاد کردیم و بنا داریم که در سال ۱۴۰۲ روش های تامین مالی خود را متفاوت کنیم.

در این دیدار، سید علی قریشی عضو جدید هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید نیز با تبریک نوروز و همزمانی آن با بهار قرآن، ابراز امیدواری کرد، صندوق کارآفرینی امید در سال کاری جدید در راستای شعار سال در امر رشد تولید همچون گذشته، موثر گام بردارد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: