دوشنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۱۸ ۵۲۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات ارزان به متقاضیان ایجاد اشتغال در لرستان

مدیر صندوق کار آفرینی امید لرستان گفت: بیش از 219 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک در سال 1401 پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات ارزان به متقاضیان ایجاد اشتغال در لرستان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، حسین بیرانوند اظهار داشت: صندوق لرستان در سال 1401 توانسته است 2060 فقره تسهیلات اشتغال با اعتباری بیش از 219 میلیارد تومان پرداخت نماید که موجب اشتغال بیش از 4500 نفر شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید لرستان گفت: این تسهیلات از محل منابع و تفاهم نامه ها و قرارداهای عاملیت صندوق در تسهیلات تبصره 18قانون بودجه سال ۱400، تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، سفر رئیس جمهور و اعتبارات داخلی پرداخت شده است.

بیرانوند با اشاره به تفاهم نامه تبصره 18 گفت : صندوق تاکنون در زمینه ایجاد اشتغال پایدارو در راستای قرارداد عاملیت تبصره 18 در حوزه اشتغال به 1.111طرح به مبلغ 162میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که موجب اشتغال 3500 نفر شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: به 607 فقره از درخواست های ارسالی از سامانه ارتباطی دولت و مردم (سامد) تسهیلاتی به مبلغ 20 میلیارد تومان برای اشتغال جوانان، زنان سرپرست خانوار و تسهیلات ضروری پرداخت شده است.

بیرانوند افزود: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "مهارتورم و رشد تولید " گفت: شعار سال جدید به عنوان یک راهبرد در دستور کار تمامی ارکان صندوق برای اعطای تسهیلات اشتغال و افزایش راندمان تولید با جدیت قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: