چهارشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۵۳ ۵۰۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت بیش از هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در یزد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در دیدار با صباغیان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: این صندوق در سال گذشته بیش از هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در یزد به کارافرینان پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، امامی در این دیدار با اشاره به رسالت صندوق در راه اندازی کسب و کار و به خصوص در مناطق محروم گفت: در سال گذشته تعداد 1،678 فقره تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ یکهزار و 820 میلیارد ریال به متقاضیان در استان پرداخت شده است که از این تعداد 1،205 فقره از این تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغال بود و بیش از هزار و 700 فرصت شغلی را فراهم کرد.

وی با بیان این‌که تسهیلات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال قبل نرخ رشد 30 درصدی داشته گفت: از تسهیلات پرداختی 627 طرح به مبلغ 730 میلیارد ریال در بخش خدمات،365 طرح به مبلغ 520 میلیارد ریال در بخش صنعت و 213 طرح به مبلغ 510 میلیارد ریال در بخش کشاورزی مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

صباغیان نماینده مردم مهریز،بافق،بهاباد،خاتم،مروست و ابرکوه در مجلس ضمن تقدیر از عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان گفت: خدمات ارائه شده صندوق کارآفرینی امید به مردم به صورت قرض الحسنه و ارزان قیمت است و باید این خدمات و اقدامات به عنوان برند مشخص شود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: