یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۷:۳۶ ۳۳۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

اختصاص 155 میلیارد ریال تسهیلات به مدل های کسب وکار در استان یزد

مدیر صندوق کارآفرینی استان یزد گفت: اجرای طرح های کسب و کار روستایی صندوق کارآفرینی امید در این استان موفقت آمیز بوده و سال گذشته به 148 طرح اشتغالزایی 155 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

اختصاص 155 میلیارد ریال تسهیلات به مدل های کسب وکار در استان یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، عباس امامی در دیدار با فرماندار شهرستان ابرکوه با بیان این مطلب افزود: طرح های اشتغالزایی همچون روستای بدون بیکار، هر روستا یک محصول، صندوق خرد محلی و طرح روستای نوفن از جمله مدل های حمایتی صندوق در حمایت از کسب و کارهای روستایی است که در استان یزد به خوبی اجرا شده است.

او درخصوص نهضت احیای واحدهای اقتصادی نیز بیان کرد: بر اساس این طرح در سال جاری صندوق کارآفرینی امید، واحدهای اقتصادی که غیرفعالند یا زیر ۵۰ درصد ظرفیت اسمی خود کار می‌کنند و طرح‌های نیمه تمامی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت داشته باشند را مورد حمایت قرار می دهد و تاکنون 7 طرح اشتغالزا با اعتباری معادل 55 میلیارد ریال در سطح استان حمایت و به چرخه اقتصاد باز گشته اند.

مدیر صندوق کارآفرینی استان یزد همچنین گفت: شهرستان ابرکوه نیز برای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار، ظرفیتهای فراوانی دارد که باید در کارگروه اشتغال این شهرستان به آن پرداخته شود.

زارع زاده فرماندار شهرستان ابرکوه هم در این دیدار گفت: صندوق کارآفرینی امید سال گذشته تسهیلات بسیار خوبی در این شهرستان پرداخت کرده است و امسال نیز تلاش خواهیم کرد تا مشاغلی را در چارچوب مدل های حمایتی صندوق است شناسایی شوند.

در پایان این جلسه از چند طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در شهرستان ابرکوه بازدید شد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: