یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۰۷ ۴۱۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

چهار برابر شدن پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در سبزوار

رییس صندوق کارآفرینی امید سبزوار استان خراسان رضوی در همایش عارضه‌یابی مشاغل و رشد کسب و کار این شهرستان گفت: سال گذشته ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی به ۲۳۵ نفر در این شهرستان پرداخت که این رقم نسبت به سال‌های پیش چهار برابر شده است.

چهار برابر شدن پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در سبزوار

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، قاسم کیقبادی اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید که یکی از متولیان پرداخت تسهیلات اشتغال است و در ۲ دهه گذشته از پنج هزار طرح اشتغال با بهره پایین در سبزوار حمایت کرده است.

او با اشاره به اهدف صندوق در کمک به اشتغال جوانان بیان کرد: یکی از موانع بر سر راه در سالهای اخیر به نیمه کاره ماندن طرحهای اشتغال و بروز برخی انحرافات در اعطای تسهیلات بوده است از این رو با هدف ارتقای بهره وری تصمیم گرفته شد مشاوره کسب و کار در صندوق ایجاد شود.

رییس صندوق کارآفرینی امید شهرستان سبزوار ادامه داد: این صندوق برای رفع مشکلات و حمایت از فعالان ایجاد کسب و کارها با همیاری دانشگاهها و ارائه مشاوره، زمینه افزایش بهره وری را ایجاد می کند.

همایش عارضه‌یابی مشاغل و رشد کسب و کار با هدف ارتقای کسب و کار، ارزیابی و ارائه اطلاعات و داده های کافی به جوانان جویای کار در شهرستان سبزوار برگزار شد.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: