سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۱۰ ۱۸۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در همدان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: این صندوق سال گذشته هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای هزار و ۳۶۳ طرح اشتغالزایی در استان پرداخت کرده است.

پرداخت هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در همدان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، ارسلان حسن‌پور با اشاره به رشد ۳۳۰ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید همدان در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: مبلغ ۵۴۶ میلیارد ریال به ۸۸۶ طرح در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از جذب صددرصدی اعتبارات تسهیلات تبصره ۱۸ در قالب تفاهم نامه ها با میراث فرهنگی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی و بنیاد برکت در ۶ ماهه اول سال خبر داد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان یادآور شد: طرح پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع تبصره ۱۸ در راستای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه تولید و اشتغال پرداخت شده و شرایط دریافت آن داشتن طرح کسب و کار، مدرک مهارتی یا تحصیلی مرتبط است

حسن‌پور با اشاره به اینکه توانایی های جامعه روستایی منجر به پویایی اقتصاد کشور، رشد اقتصادی، کنترل نرخ تورم، افزایش نرخ رشد اشتغال و کاهش فقر در کشور می شود ادامه داد: این صندوق رتبه دوم کشوری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را کسب کرده است

کسب رتبه اول کشوری استان همدان در تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان ، از رتبه اول کشوری استان همدان در بحث تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها با جذب ۱۶۰ درصدی خبر داد و تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی از محل تفاهم نامه سازمان زندان ها و اقدامات تامینی با نرخ کارمزد چهار درصد به مددجویان معرفی شده پرداخت می شود.

پرداخت ۴۶۷ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۸۷ طرح در حوزه اشتغال بانوان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان با یادآوری اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال بانوان در استان همدان نسبت به سال‌های گذشته، عملکرد مطلوبی داشته است تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۴۶۷ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۸۷ طرح در حوزه اشتغال بانوان پرداخت شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد ۳۸۰ درصدی دارد.

احیای پنج طرح تولیدی راکد

حسن‌پور نهضت احیا را یکی از تکالیف‌ این صندوق برشمرد و گفت: این صندوق در راستای تحقق احیای واحدهای اقتصادی و تولیدی نیمه‌فعال یا راکد استان و بازگرداندن آن‌ها به چرخه اقتصاد و تولید، در سال ۱۴۰۱ پنج واحد اقتصادی و تولیدی راکد را به چرخه تولید بازگرداند.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: