چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۵۹ ۵۷۶
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

با حضور معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید؛

قدردانی دستگاه های اجرایی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان یزد

دستگاه های اجرایی استان یزد از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات تبصره 18 سال 1400 قدردانی کردند.

قدردانی دستگاه های اجرایی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید استان یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، رضا یوسفیان معاون توسعه کسب و کار صندوق کارآفرینی امید در جلسه تخصصی تبصره 18 در استانداری یزد گفت: صندوق استان یزد با پرداخت 640 فقره تسهیلات اشتغال با اعتباری معادل 145 میلیارد تومان از منابع تبصره 18 سال 1400 موفق به جذب 98 درصدی منابع شد و این اقدام با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی استان صورت پذیرفته است.

یوسفیان ادامه داد: همه تلاش ما ایجاد کسب و کار و بهتر شدن وضعیت معیشتی جامعه می باشد و باید با هم افزایی منابع در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی قدم برداریم .

مدیرکل کمیته امداد این استان هم گفت: در حوزه پیشگیری و امداد مسئله اشتغال مورد توجه قرار می گیرد و با پرداخت تسهیلات اشتغال می توان از ایجاد فقر جلوگیری کرد و خدمات صندوق کارآفرینی امید بسیار مهم و حیاتی است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد هم در این جلسه گفت: با توجه به عملکرد صندوق کارآفرینی امید و رضایت شرکت های دانش بنیان و فناورخواستار عاملیت صندوق برای پرداخت تسهیلات اشتغال هستیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل خرد و کوچک توسط صندوق گفت: در بررسی های صورت گرفته صندوق کارآفرینی امید کمترین انحراف را در پرداخت تسهیلات اشتغال داشته و اشتغال ایجاد شده است و با توجه به ساختار صندوق، خواستار هدایت تمامی اعتبارت به سمت صندوق کارآفرینی امید هستیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه استان نیز با اشاره به پرداخت بیش از 600 فقره تسهیلات توسط صندوق در استان و عملکرد مثبت صندوق کارآفرینی امید گفت: آمادگی داریم با تعامل موجود با صندوق و هم افزایی اعتبارت، منابع تبصره 18 را به سمت صندوق کارآفرینی امید هدایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: