یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۵:۰۲ ۲۲۶
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

حرکت شفاف، صادقانه و حرفه ای ویژگی خبرنگاران است

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان گفت: حرکت شفاف، صادقانه و حرفه ای از ویژگی های برجسته و شاخص خبرنگاران است.

حرکت شفاف، صادقانه و حرفه ای ویژگی خبرنگاران است

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، ارسلان حسن پور در جریان دیدار با رییس و کارکنان ایرنا مرکز همدان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: یکی از شاخصه های خبرنگاری که موجب تمایز آن با بسیاری از مشاغل شده، و ار ویژگی های خبرنگاران برجسته به شمار می رود حرکت شفاف، صادقانه و حرفه ای است.

وی بیان کرد: برخی ویژگی های این حرفه، موجب قرار گرفتن خبرنگاری در جمع مشاغل سخت شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان ادامه داد: رسانه ها از سوی دنبال این هستند که زبان گویای مردم باشند در مقابل احتمال می رود مسیولان از عملکرد خبرنگار دلخور شوند.

حسن پور ادامه داد: همچنین در صورت قرار گرفتن خبرنگار در سمت مسئولان، مردم ناراحت می شوند بنابراین باید با رویکرد حرفه بین مطالبه مردم و مسئولان تعادل ایجاد شود.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان گفت: یکی از مزیت های حرفه خبرنگاری این است که فعالان در این شغل هیچگاه دچار خستگی یا روزمرگی نمی شوند چرا که همواره با برنامه ها، چالش و فرصت های جدید مواجه می شود.

حسن پور بیان کرد: خبرنگاران از دانش و اطلاعات بالایی برخوردار هستند چرا که با اطلاعات روز جامعه در ارتباط اند و روزانه اطلاعات آنها پیوسته به روز می شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های راهبردی صندوق کارآفرینی امید همراهی و تعامل مثبت با رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یکی از رسانه های مورد وثوق ، تاثیرگذار و اعتماد آفرین در بین افکار عمومی و جامعه است که حجم زیادی از اطلاع رسانی ها و آگاهی بخشی در این صندوق نیز در ایرنا منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: