دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۱۲ ۳۰۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ایلام

مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام گفت: اعتبار تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان در سال جاری ۱۰۰ درصد جذب و به متقاضیان پرداخت شده است.

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ایلام

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مرتضی دالوند با اعلام این خبر افزود: سال جاری مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به عنوان تسهیلات به متقاضیان اشتغالزایی روستایی و عشایری استان پرداخت شده است.

وی افزود: این مقدار تسهیلات به 44نفر از کارآفرینان طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری پرداخت شده است که برای بیش از 50 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاده کرده است و در صورت تخصیص مجدد، باز هم اعتبارات به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام یادآور شد: پرداخت این تسهیلات در راستای رویکردهای های این صندوق با هدف حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچکِ کارآفرینان روستایی و مناطق محروم صورت گرفته است.

دالوند ادامه داد: این صندوق با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار تسهیلات قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال جاری گام موثر و بسیار مهمی در جهت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی برداشته است.

وی تاکید کرد: پرداخت این میزان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید استان موجب افزایش رونق اقتصادی در مناطق روستانشین می شود.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: