شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۴۴ ۲۳۶
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

برگزاری اولین جلسه استانی گفت و شنود با جوانان در صندوق کارآفرینی امید یزد

اولین جلسه استانی طرح ملی گفت و شنود با جوانان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان،معاون اداره کل ورزش و جوانان و تعدادی از شرکت های دانش بنیان،دانشجویان، نخبگان جوان و کارآفرینان در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صندوق کارآفرینی امید استان یزد برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه استانی گفت و شنود با جوانان در صندوق کارآفرینی امید یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در تشکیل این جلسه گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با جوانان در مصلای تهران فرمودند: مسئولان باید مسأله جوانان،نیازهای جوانان،آینده جوانان و برنامه ریزی برای جوانان را یک مسأله درجه یک و جدی به حساب آورند و همه باید احساس مسئولیت کنند.

امامی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در همین راستا و در حمایت از کسب و کارها و اشتغال جوانان، قدم در میدان عمل نهاده و با شناسایی طرح های دانش بنیان و فناور و حمایت از کسب و کارهای روستایی و ارزش آفرین اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال می نماید.

دهقانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صندوق کارآفرینی امید نسبت به سابقه فعالیت از سایر بانک ها عملکرد بهتری داشته و امیدواریم این جلسات بتواند منشأ خیر و برکت، ایجاد انگیزه در جوانان و رفع مشکلات ایشان در زمینه اشتغال باشد.

در ادامه حاضرین در جلسه ضمن معرفی خود و فعالیت کاری، مسائل و دغدغه های پیشروی خود را مطرح و مدیر صندوق استان و کارآفرینان مورد حمایت مالی توسط صندوق کارآفرینی امید پاسخگوی این موارد بودند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: