یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳ ۱۸۰
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد صندوق های خرد محلی در گلستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید در بازدید از از روند اجرایی صندوق های خرد محلی در روستای آق آباد در شهرستان گنبد گفت: صندوق های خرد محلی یکی از بهترین گزینه ها برای اشتغال محلی است و در این راستا برای ایجاد این صندوق ها بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات در استان گلستان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد صندوق های خرد محلی در گلستان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، شهرکی با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان تسهیلات از ابتدای پرداخت صندوق های خرد محلی در سال 98 تاکنون پرداخت شده و در یک سال اخیر نیز به ۳۰صندوق ۴۶ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال تسهیلات ارائه شده است.

او همچنین ادامه داد: در مجموع به 123 صندوق به مبلغ 141 میلیارد و 490 میلیون ریال تسهیلات در غالب طرحهای گروهی بسته بندی مواد غذایی ، گیاهان داروئی ، زنبورداری و تولید و بسته بندی عسل ، تولید پوشاک سنتی و... تسهیلات پرداخت شده است.

شهرکی یکی از اهداف ایجاد صندوق های خرد محلی در روستاها را افزایش دسترسی زنان روستایی به تسهیلات اعتباری، توانمندسازی و توجه به زنان روستایی کم درآمد، تجمیع پس اندازهای غیر مولد روستاییان، بهبود سطح معیشت و درآمد خانوارهای روستایی و عشایری و افزایش سطح مهارت و اشتغال روستاییان برشمرد.

وی مهمترین خصوصیت صندوق های خرد محلی را ارائه محصولات مورد نیاز بازار عنوان کرد .

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: