شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ۰۸:۰۹ ۴۷۳
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

۳۳۸طرح اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد طرح با سرمایه‌گذاری افزون بر۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال و تسهیلات پرداختی به میزان ۸۱۴ میلیارد ریال بهره‌برداری شد که زمینه اشتغال ۶۷۹ نفر از هم‌استانی‌ها فراهم شد.

۳۳۸طرح اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد


به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی مید، پژمان نوروزی در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها که به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور معاون اجرایی رییس‌جمهور و مدیرعامل صندوق برگزار شد، افزود: سهم اشتغال بانوان در این طرح‌ها ۶۲ درصد و سهم اشتغال آقایان ۳۸ درصد بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲ سال گذشته افزون بر سه هزار و ۱۷۳ فقره تسهیلات اشتغال قرض‌الحسنه در سطح استان با تسهیلاتی افزون بر سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، خدمات، صنایع دستی و صنعت پرداخت شده و اشتغال افزون بر چهار هزار نفر را در استان فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: با توجه به مصوبات سفر دور اول رییس‌جمهور به استان، سهم صندوق ۶۶۴ میلیارد ریال بود که از میزان ۸۰ درصد معادل ۵۳۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شد.

نوروزی گفت: در سفر استانی رییس‌جمهور به استان در سال گذشته ۶ هزار درخواست مردمی برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی شد که در راستای پاسخگویی به این درخواست‌ها ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به ۲۹۵ متقاضی پرداخت شده است که موجب اشتغال ۳۲۰ نفر شد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: