یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷ ۳۸۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت بیش از 182 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی به زندانیان آزادشده استان چهارمحال و بختیاری

مدیر صندوق کارآفرینی چهارمحال و بختیاری گفت: صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری رتبه نخست تسهیلات اشتغالزایی به زندانیان را کسب کرد.

پرداخت بیش از 182 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی به زندانیان آزادشده استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، نوروزی اظهار داشت: زندانیان آزاد شده به منظور ایجاد شرایطی که دوباره دچار جرم نشوند براساس یک تفاهم نامه که با سازمان زندان ها و اقدام های تامینی چهارمحال و بختیاری منعقد شده برای راه اندازی کسب و کار حمایت شده اند.

نوروزی تاکید کرد: این تسهیلات در قالب وام های ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت پنج ساله و سود چهاردرصد پرداخت شده است.

وی گفت :این افراد پس از دریافت وام از صندوق کارآفرینی امید اقدام به راه اندازی کسب و کارهای کوچک مانند فروشندگی یا کارهای خدماتی کرده اند.

حیدری مدیر کل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم اداره کل زندان ها در بحث زندانیان آزاد شده اعطای تسهیلات کارآفرینی به آنان با حمایت بانک ها و موسسات اعتبـــــاری است تا زندانیان آزاد شده مسیر راحت تری برای بازگشت به جامعه داشته باشند

وی با تشکر از همکاری صندوق کارآفرینی امید با سازمان زندان های استان گفت: بیش از 182 میلیارد ریال به 129 زندانی آزاد شده تسهیلات کارآفرینی اعطا شده است و رتبـــه اول استان های کشور در جذب اعتبارات را برای استان چهارمحال به ارمغان آمده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: