چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴ ۴۲۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرنی امید از سال گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد ریال وام بانکی به متقاضیان اشتغال در استان پرداخت کرده است.

صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارافرینی امید، همت الله ناصری افزود: این میزان تسهیلات در قالب بیش از یکهزارو ۷۲۹ فقره در بخش های خدماتی،تولیدی و صنعتی به متقاضیان اشتغال در استان پرداخت شد.

ناصری ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات بانکی پرداخت شده مربوط به امسال در قالب ۳۲۲ فقره وام بوده و ۲۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی پرداخت شده امسال به ساکنان مناطق روستایی استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: به ازای هر طرح اشتغالزای اجرا شده از سوی صندوق کارآفرینی استان ۱.۵ فرصت شغلی ایجاد شده است.

ناصری تاکید کرد: صندوق کارآفرینی امید استان سال ۱۴۰۱ نیز یکهزار و ۴۰۷ فقره تسهیلات به مبلغ یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حمایت از کسب و کارهای کوچک در مناطق روستایی ، امسال ۳۸ صندوق خرد محلی در مناطق استان راه اندازی شد.

ناصری اظهار کرد: صندوق های خرد محلی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات راه اندازی شده و هر یک از این صندوق ها ۱۵ تا ۵۰ نفر عضو دارد.

وی تاکید کرد: برای راه اندازی هر یک از صندوق های خرد محلی مذکور ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات اشتغالزایی سفر رییس جمهور جذب شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات دور سفر اول رییس جمهور در در زمینه اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد جذب شد و ۱۵۵ میلیارد ریال از این میزان وام بانکی به ۲۶۵ نفر جویای کار در استان پرداخت شد.

ناصری گفت: همچنین ۴۵ میلیارد ریال از این تسهیلات در قالب ۴۱۰ فقره بصورت وام های بانکی ضروری به متقاضیان داده شد.

وی ابراز کرد: صندوق کار آفرینی امید در زمینه ارزیابی پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۱، تعداد وام های پرداختی رتبه ۱۷، بهره وری نیرو انسانی در استان رتبه چهارم را کسب کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: