شنبه, ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۶:۵۶ ۴۸۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

استاندار کرمانشاه؛

تلاش صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال قابل تقدیر است

در جلسه ای که با حضور صحرایی استاندار کرمانشاه و مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان برگزار شد، محمدطیب صحرایی گفت: تلاش صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال درکرمانشاه قابل تقدیر است و حمایت های ویژه این صندوق از کسب و کارهای خرد و کوچک در بهبود وضعیت اشتغال استان تاثیر گذار بوده است.

تلاش صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، استاندار کرمانشاه در این دیدار با اشاره به اشتغال زایی در بخش گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: طرح های حمایتی ویژه صندوق به شناسایی ظرفیت های مغفول مانده نقاط مختلف کرمانشاه کمک شایانی کرده است.

او تاکید کرد: ساماندهی و اشتغال معتادان متجاهر که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و سازمان بهزیستی انجام شده اقدامی موثر و در خور توجه است.

صحرایی همچنین از تعیین تکلیف نامه های مردمی سفر ریاست محترم جمهور به عنوان یکی از برنامه های مهم دستگاه های اجرایی، صندوق کارآفرینی امید و دیگر بانک ها یاد کرد و خواستار اتمام بررسی ها تا آبان ماه سال جاری شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: نباید به روال های معمول و عادی بسنده کرد و جذب اعتبارات سال جاری به ویژه منابع بند (الف) تبصره 18 کماکان می بایست بالاتر از میانگین کشوری باشد و به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه عظیمی فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان نیز گزارش اقدامات صورت گرفته در سال های 1401 و نیمه اول سال 1402 را ارائه و خاطرنشان کرد: ماحصل تسهیلات پرداخت شده در حوزه ایجاد و تثبیت اشتغال، 4،213 فرصت شغلی بوده است.

وی همچنین به تشریح برنامه های در دست اقدام صندوق پرداخت و از طرح های استراتژیک ،نهضت احیاء، انعقاد تفاهم نامه های استانی به عنوان مهمترین برنامه های پیش رو یاد کرد و از استاندار کرمانشاه خواست به منظور تحقق کامل برنامه های مدنظر و در راستای همکاری، تأکیدات لازم به مجموعه مدیریتی استان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: