یکشنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۰۵ ۳۱۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

با حضور صندوق کارآفرینی امید؛

تقدیر از فعالان گردشگری استان هرمزگان

مراسم گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری و تقدیر از فعالان صنعت گردشگری با حضور مسئولین استانی هرمزگان برگزار و از فعالان گردشگری این استان تجلیل شد.

تقدیر از فعالان گردشگری استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با تبریک روزجهانی و هفته گردشگری به فعالان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری گفت: تلاشگران عرصه گردشگری کسانی هستند که سهم خودشان را از بازار اقتصادی ایفا کردند و از همه این تلاشگران عزیز تشکر می‌کنم.

وی افزود: همکاری‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان و صندوق کارآفرینی امید، همواره نتایج مثبت به همراه داشته که امیدواریم با حمایت صندوق از طرح های گردشگری و صنایع دستی شاهد توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار در استان باشیم.

خورگوئی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال، حمایت از تولید، توسعه و فروش صادرات صنایع دستی تسهیلاتی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور برای کارگاه‌ها و فروشگاه‌های فعال صنایع‌دستی پرداخت خواهد شد و این تسهیلات با هدف تجهیز و توسعه یا راه اندازی کارگاه ها یا فروشگاه های صنایع دستی و ... در نظر گرفته شده است.

در پایان مراسم از فعالان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و صنایع دستی و صندوق کارآفرینی امید تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: