شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۵:۲۹ ۴۴۴
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه برای حمایت از کسب و کار زندانیان در چهارمحال و بختیاری

تفاهم نامه سه جانبه میان صندوق کارآفرینی امید، سازمان زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی استان چهارمحال و بختیاری و انجمن حمایت زندانیان شهرکرد امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه برای حمایت از کسب و کار زندانیان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، این تفاهم نامه با حضور حمیدرضا حیدری مدیرکل سازمان زندانها ،اقدامات تامینی و تربیتی و پژمان نوروزی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان و مصطفی قادری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان شهرکرد امضا شد.

نوروزی با تشریح جزییات این تفاهم‌نامه گفت: توانمندسازی، ایجاد روحیه استقلال، خودباوری و مقبولیت اجتماعی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه است.

نوروزی تاکید کرد: اولین و مهم‌ترین مساله خانواده زندانیان، ایجاد اشتغال مناسب برای آنان است و اشتغال و حرفه‌آموزی هر زندانی می‌تواند کمک شایانی در بهبود زندگی و کاهش آسیب‌ها باشد و هر اشتغال جدیدی که برای زندانیان ایجاد می‌شود، هزینه‌ها را برای مدیریت بر آسیب‌های اجتماعی پایین می‌آورد.

نوروزی تاکید کرد: سقف اعطای تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی سازمان زندانها ، اقدامات تامینی و تربیتی حداکثرتا مبلغ 3 میلیارد ریال با بازپرداخت پنج ساله و کارمزد 8 درصد است.

حیدری مدیر کل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری هم گفت: یکی از اقدامات مهم اداره کل زندان ها در بحث زندانیان آزاد شده اعطای تسهیلات کارآفرینی به آنان با حمایت بانک ها و موسسات اعتبـــــاری است تا زندانیان آزاد شده مسیر راحت تری برای بازگشت به جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: