چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۶:۳۳ ۴۴۰
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

برگزاری رویداد هم‌اندیشی طرح روستای "نوفن" در استان مرکزی

بیست و دومین رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به کسب و کارهای روستایی "نوفن" صندوق کارآفرینی امید با حضور کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان به میزبانی اراک اجرا شد.

برگزاری رویداد هم‌اندیشی طرح روستای "نوفن" در استان مرکزی

به گزارش روایط عمومی صندوق کارآفرینی امید، این رویداد با حضور حسنی مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق، میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان و فناور این استان برگزار شد.

در این نشست پس از تبیین و معرفی طرح و مدل­های تأمین مالی آن، نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان ضمن معرفی محصولات و خدمات فناورانه خود، پیشنهادها و سؤالاتی را برای حل مشکلات و دغدغه‌های موجود مطرح کردند.

حسنی مدیرتوسعه زیست بوم کسب و کار صندوق در این باره گفت: مقرر شده است ضمن شناسایی و انتخاب روستاهای هدف برای اجرای طرح نوفن، با ایجاد تعامل و همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان، دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کسب و کارهای روستایی، این شرکت‌ها بتوانند با حمایت صندوق کارآفرینی امید محصولات و خدمات خود را به روستاها انتقال دهند.

او با تاکید بر نقش واسطه ای صندوق در این طرح افزود: با اجرای روستای نوفن حلقه­های ارتباطی میان این شرکت­ها و کسب و کارهای روستایی شکل می گیرد که این امر در نهایت منجر به ایجاد اشتغال در جوامع روستایی، مهاجرت معکوس و ارتقاء کسب و کارها خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: