چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۱ ۹۹۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

اشتغال زایی برای 200 بانوی البرزی به همت یک کارآفرین

با حضور مدیر نوآوری و پیشرفت دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید کشور، کارگاه تولید دوات‌گری و چلنگری در روستای سرحد آباد البرز با تسهیلات 15 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

اشتغال زایی برای 200 بانوی البرزی به همت یک کارآفرین

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، وحید غروی در آیین افتتاح این طرح گفت: با توجه به اهمیت کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط در رونق اقتصادی جوامع محلی، حمایت از اینگونه کسب و کارها که اشتغال مناسبی برای بانوان دارد از اولویت های تسهیلاتی صندوق است.

غروی با قدردانی از تلاش کارآفرین این مجموعه افزود: این بانوی کارآفرین توانست با دریافت تسهیلات اشتغالزایی از صندوق کارآفرینی امید و جذب بیش از ۲۰۰ نفر از زنان خود سرپرست و بدسرپرست معرفی شده از کمیته امداد امام خمینی (ره)، بخشی از دغدغه های معیشتی این بانوان را از طریق اشتغال خانگی برطرف کند.

او اظهار داشت: از اهداف مورد نظر صندوق این است که تامین مالی بخشی از نیازهای این جامعه هدف، توسط خود آنها مدیریت شود و به این ترتیب کارآفرینان به استقلال برسند.

دبیری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز هم گفت: برای این طرح، 15 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع تبصره 18 تفاهم نامه صندوق با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پرداخت شده است و این کارآفرین توانسته 200 نفر دیگر را با مشاغل خانگی در نظر گرفته شده به شغل پایدار برساند.

او همچنین ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ارزشمند کارآفرین اجتماعی خانم مسلم فر، توانمندسازی بانوان را در ایجاد اشتغال پایدار ستود و بهترین نوع مدیریت کسب و کارهای اجتماع را مدیریت خود مردم عنوان کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: