یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۶:۴۲ ۳۲۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

تجلیل از صندوق کارآفرینی امید اردبیل در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی

در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل از مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان به عنوان مجری برتر اشتغال تجلیل شد.

تجلیل از صندوق کارآفرینی امید اردبیل در جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، این مراسم با حضور فیروز آبادی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل برگزار شد و از طهماسب فرهنگ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل به پاس مشارکت جدی و همکاری صمیمانه صندوق در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و کمک به اجرای طرح های اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان با اعطای لوح و تندیس قدردانی شد.

در این جشن علاوه بر تجلیل و تکریم از خانواده‌‌های موفق در قالب طرح‌های خودکفایی و اشتغال‌زایی، از یاوران کمیته امداد در حوزه اشتغال اعم از بانک‌ها، فرمانداران و مدیران برخی دستگاه‌ها قدردانی شد.

در بخشی از این لوح تقدیر مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل که به امضای عاملی استاندار و بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی ره کشور رسیده، آمده است:

بر خود وظیفه می داند از تلاش های ارزشمند و اقدامات موثری که برای ایجاد اشتغال پایدار مجریان طرح های خودکفایی این نهاد مرحمت فرمودید تشکر نماید.

گفتنی است صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل تاکنون 150 فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده که برای 180 نفر به صورت مستقیم اشتغال ثابت ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: