سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۲ ۳۶۶
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

به متقاضیان کارآفرینی در سیستان و بلوچستان تسهیلات ارزان پرداخت می‌شود

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان راه اندازی کسب و کار در این استان می‌توانند از تسهیلات ارزان قیمت بهره‌مند شوند.

به متقاضیان کارآفرینی در سیستان و بلوچستان تسهیلات ارزان پرداخت می‌شود

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ خلیل‌احمد سلامی با حضور در صندوق کارآفرینی امید این استان و دیدار با مدیر این صندوق، اظهار کرد: یکی از چالش هایی که بعضاً متقاضیان کسب و کار با آن مواجه هستند، تامین سرمایه اولیه برای راه اندازی شغل و یا تکمیل و توسعه آن است.

وی افزود: دولت سیزدهم به منظور حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی، اولویت را بر روی اختصاص وام های ارزان و تسهیل شرایط برای پرداخت این تسهیلات به افراد متقاضی است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای گسترش همکاری های بین بخشی به نفع مردم، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید در این استان، پیگیر آن هستند تا با پیگیری ها در سطح ملی، شرایط برای کارآفرینان و علاقمندان به ایجاد و توسعه کسب و کار فراهم شود.

سلامی گفت: در صورت به ثمر رسیدن تفاهم‌نامه، این وام‌های ارزان قیمت تا سقف 40 میلیارد ریال به طرح‌های اشتغالزایی اختصاص می‌یابد که متناسب با ظرفیت ها و شرایط آب و هوایی منطقه باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سیستان و بلوچستان هم اظهار کرد: رویکرد این صندوق نه سودآوری و بنگاه داری، بلکه حمایت از طرح‌های اشتغالزا و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور است که در کاهش بیکاری و اشتغال افراد تأثیرگذار باشد .

غلامعلی صمصامی افزود: تسهیلاتی که صندوق کارآفرینی امید با معرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت می‌کند، می‌تواند شرایط این استان را در بخش اشتغال ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: صندوق با اجرای مدل ها و طرح هایی همچون « تسکا » و « نهضت احیا » از تمام توان و ظرفیت برای حمایت از واحد‌های راکد یا نیمه راکد و همچنین طرح‌هایی که نیاز به توسعه دارند، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: