یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴ ۳۲۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

ایجاد 500 شغل جدید در کسب و کارهای کوچک استان لرستان تنها در 6 ماه

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان گفت: در 6 ماهه اول سال 1402 بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک پرداخت شده است که زمینه اشتغال را برای 500 نفر فراهم ساخته است.

ایجاد 500 شغل جدید در کسب و کارهای کوچک استان لرستان تنها در 6 ماه

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ حسین بیرانوند مدیر صندوق کار آفرینی امید لرستان بیان داشت: صندوق کار آفرینی امید لرستان این میزان تسهیلات را به 332 طرح اشتغال زایی در نقاط مختلف استان به ویژه روستاها پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان لرستان در خصوص جزییات پرداخت تسهیلات گفت: این تسهیلات از محل منابع تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت صندوق در تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 و 1400 تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و اعتبارات داخلی پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح نهضت احیای کسب و کارهای نیمه فعال و راکد اظهار داشت: برای برای احیاء طرح های راکد و نیمه راکد در استان اعتباری بیش از 70 میلیارد تومان در سال جاری در نظر گرفته شده است که این مهم از طریق اعتبارات نهضت احیاء واحدهای تولیدی تامین خواهد شد.

بیرانوند افزود: با مساعدت استاندار استان در راستای حمایت از ایجاد اشتغال و تولید علاوه بر اعتبارات ملی از محل کمک های فنی و اعتباری دستگاههای اجرایی اعتباری بیش از 100 میلیارد تومان برای صندوق کار آفرینی امید این استان در نظر گرفته شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان لرستان گفت: همچنین صندوق این استان برای پیشبرد اهداف کارآفرینی و اشتغال، اقدام به انعقاد تفاهم نامه های همکاری با سازمان جهاد کشاورزی ، جهاد دانشگاهی ، سازمان فنی و حرفه ای و سازمان ورزش و جوانان کرده است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: