چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۵۴ ۲۷۶
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره شهید رجایی

صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد در محور استقرار چرخه بهره وری در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه اول شد.

کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارافرینی امید، جشنواره شهید رجایی به منظور تقدیر و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی و کارمندان نمونه هر سال برگزار می‌شود. این جشنواره فرصت مناسبی است که دستگاه‌های دولتی برتری خود را در خدمت‌رسانی به مردم نشان دهند. لذا طراحان این جشنواره شاخص‌های عمومی و تخصصی را برای شناسایی ادارات دولتی برتر مشخص کردند و بر اساس آنها دستگاه‌های دولتی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. نظام اداری کهگیلویه و بویراحمد ۳۴ هزار نفر کارمند دارد که ۳۵ درصد آنها خانم‌ها و ۶۵ درصد آقایان است.

در آئینی، دستگاههای برتر این استان در جشنواره شهید رجایی معرفی و از مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه به کسب رتبه نخست به عنوان « محور استقرار چرخه بهره وری » تجلیل شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر اهدا شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مدیرصندوق استان کهگیلویه و بویراحمد آمده ‌ است:

جشنواره شهید رجایی فرصتی است مغتنم تا در فضایی سرشاراز شور و شعف و تلاشهای جهادی در دستگاههای اجرایی استان رقابتی ایجاد کند تا عملکرد خود را در اجرای برنامه های نظام اداری مورد ارزیابی قرار دهند.

به پاس مساعی و تلاش جهادی جنابعالی و همکارن گرانقدرتان در کسب رتبه برتر در محور استقرار چرخه بهره وری دستگاههای اجرایی استان این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می گردد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: