یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۴۷ ۲۰۳
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

برگزاری جشنواره کاربوم انار اصفهان با حمایت صندوق کارآفرینی امید

برای ششمین سال متوالی، جشنواره انار شهرضا در روستای امامزاده شاه سیدعلی اکبر (ع)، پایتخت انار ایران برپا شد و صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات از کارآفرینان نمونه این جشنواره تجلیل کرد.

برگزاری جشنواره کاربوم انار اصفهان با حمایت صندوق کارآفرینی امید

گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، عبدالصمد شهبازی صندوق کارآفرینی امید اصفهان با اعلام خبر گفت : برگزاری و حضور در جشنواره‌های کسب و کارهای بومی و محلی (کاربوم )یکی از طرح‌های استراتژیک صندوق کارآفرینی امید اسن و در راستای آگاه سازی جوامع محلی، شناسایی حلقه‌های مفقوده، شبکه سازی و ایجاد زنجیره ارزش در روستا که در نهایت منجر به شناسایی ظرفیت‌های کسب و کار منطقه می‌شود .

شهبازی ضمن بیان عملکرد صندوق در راستای حمایت از کسب و کارها مربوط به انار و فراورده‌های آن برگزاری جشنواره کاربوم انار روستای امامزاده علی اکبر شهرستان شهرضا، فرصت مناسبی برای بیان ظرفیتهای جوامع محلی دانست.

او افزود: در حاشیه این جشنواره برای ایجاد انگیزه رقابت و ترغیب برای افزایش کیفیت محصولات انار به سه نفر از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح و تسهیلات قرض الحسنه تقدیر شد.

جشنواره انار روستای امامزده علی اکبر شهرضا از یازدهم تا 19آبان ماه با اجرای برنامه‌های شاد متنوع با مشارکت صندوق کارآفرینی امید برگزار می شود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: