یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۰۰ ۱۶۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

تجلیل معاون اقتصادی استاندار سمنان از صندوق کارآفرینی امید در برگزاری رویداد آبادیران

پس از برگزاری رویداد استانی آبادیران در سمنان که با حضور شکری دستیار معاون علمی ریاست جمهور در امور مردمی سازی برگزار شد، معاون استاندار سمنان از مدیر صندوق کارآفرینی امید به علت تلاش ها و پیگیری های موثر در این نمایشگاه قدردانی کرد.

تجلیل معاون اقتصادی استاندار سمنان از صندوق کارآفرینی امید در برگزاری رویداد آبادیران

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در جلسه ای از تلاش مدیر و کارکنان صندوق کارآفرینی امید سمنان به علت تلاش ها و پیگیری های موثر در سطح کشور تقدیر کرد.

حافظی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان نیز در این جلسه بعد از پخش کلیپ آشنایی با روستای نوفن، به تشریح اقدامات انجام شده صندوق در روستاها و بیان توضیحات تکمیلی در این خصوص و نحوه همکاری و حمایت مالی صندوق از شرکت های دانش بنیان پرداخت.

وی با اشاره به حوزه امنیت غذایی و استفاده از ظرفیت های تکنولوژی برای کشت های قراردادی، ورود فناوری و شرکت های دانش بنیان به روستاها و اقتصادی کردن زندگی کشاورزان در روستاها را از دستاوردهای این طرح عنوان کرد و گفت: در این راستا بعد از بازدید از پارک علم و فناوری و نیازسنجی انجام شده، افراد توانمند در حوزه کشاورزی و شیلات شناسایی و مصاحبه شدند و تاکنون بیش از 40 بازدید مستمر از مکان های اجرای طرح انجام و مستندسازی شد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: