دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۳۴ ۳۳۰
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

برگزاری جشنواره انار با مشارکت صندوق کارآفرینی امید

جشنواره انار همزمان با فصل برداشت انار با حضور مردم، باغداران و مسوولین در شهرستان بجستان خراسان رضوی آغاز شد.

برگزاری جشنواره انار با مشارکت صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرنی امید، فرماندار بجستان در آئین افتتاحیه جشنواره انار در سالن یاقوت این شهر با بیان اینکه امروز با برگزاری این مراسم، جشنواره توحید و خداشناسی را در این شهرستان داریم اظهار کرد: سالانه به طور متوسط افزون بر ۳۹ هزار تن انواع محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی در این شهرستان تولید می‌شود.
حسن حیدری از پسته، انار، زعفران، گیاهان دارویی، گندم و جو به عنوان مهم‌ترین محصولات کشاورزی و باغی شهرستان بجستان یاد کرد و افزود: تبیین اهمیت و جایگاه این شهرستان در تولید و برداشت انار در منطقه و کشور از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
امین خوش قامت، مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین استراتژی های صندوق طرح هر روستا یک محصول می باشد. و آمادگی کامل داریم از روستاهایی که چرخه تولید را بصورت استراتژیک از تولید، فراوری ،بسته بندی، توزیع و فروش یک محصول حمایت نماییم.
در ادامه از سه تولید کننده برتر انار تقدیر و جوایز این جشنواره توسط صندوق کارآفرینی امید در غالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد.
همچنین در حاشیه این جشنواره، فرآورده‌های انار و صنایع دستی هنرمندان و بانوان کارآفرین شهرستان بجستان در قالب یک نمایشگاه در ۲۵ غرفه ارائه شد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: