سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۲۵ ۲۷۴
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

از ابتدای امسال؛

پرداخت 866 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در گیلان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون866 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به کارآفرینان این استان پرداخت کرده است.

پرداخت 866 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت در گیلان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، محمدحسین داودی با اعلام این خبر افزود: از این میزان تسهیلات 815 میلیارد ریال در قالب طرح های اشتغالزایی پرداخت شده است که برای 221 نفر شغل پایدار به همراه داشته و همچنین مبلغ 51 میلیارد ریال نیز تسهیلات ضروری پرداخت شده است.

داودی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال در بخش های کشاورزی، خدمات و صنعت بیان کرد: از ابتدای سال بیشترین پرداخت تسهیلات در بخش صنعت با مبلغ 470میلیارد ریال بود که زمینه اشتغال را برای 134نفر فراهم کرد.

او در خصوص بهره مندی بانوان و آقایان از تسهیلات صندوق گفت: در این مدت137نفر زن و 207نفر مرد از تسهیلات اشتغالزایی این صندوق استفاده کردند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان همچنین گفت: در سال‌جاری علاوه بر پرداخت تسهیلات بر اساس تفاهمنامه های منعقده با دستگاههای اجرایی، طرح روستای بدون بیکار و روستای نوفن که از طرح های استراتژیک صندوق است در روستای آبچالکی لنگرود اجرایی می شود.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: