شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۴:۲۰ ۲۷۴
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

ایجاد کسب و کار در ۶۸۰ روستا با حمایت صندوق کارآفرینی امید

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی کشور با بیان اینکه با منابع کمتر اما بهره‌وری بیشتری داشته‌ایم، گفت: در ۳ سال گذشته توانستیم در ۶۸۰ روستا کسب و کارهای خرد را ایجاد کنیم.

ایجاد کسب و کار در ۶۸۰ روستا با حمایت صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، محمدصادق حسنی در جلسه رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به روستاها( روستای نوفن)، با اشاره به رویکرد توسعه‌ای در صندوق کارآفرینی امید، اظهار کرد: در ۱۰ سال گذشته سهم صندوق کارآفرینی امید از تسهیلات اشتغال‌زایی ۰.۱۶ درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود ۱۹ درصد کسب و کارهای خرد توسط همان منابع ۰.۱۶ درصد ایجاد شده است.

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی کشور با بیان اینکه با منابع کمتر اما بهره‌وری بیشتری داشته‌ایم، افزود: در ۳ سال گذشته توانستیم در ۶۸۰ روستا کسب و کارهای خرد را ایجاد کنیم.

حسنی بر لزوم استفاده از علم و فناوری در کسب و کارهای روستایی تاکید و تصریح کرد: برای افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر در کسب و کارها باید از علم و فناوری استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسب و کارها در هر یک از مناطق کشور متفاوت است، از طرفی تولید علم و فناوری استان ها نیز فرق می‌کند.

مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق کارآفرینی کشور از تشکیل کارگروه امور دانش بنیان رفع موانع کسب و کار روستایی در ۲۳ استان کشور خبر و ادامه داد: محوریت کارگروه با معاونت اقتصادی استانداری و دبیری آن با پارک علم و فناوری است.

حسنی بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۱۵۵ طرح با مبلغ۶۵۰ میلیارد تومان در حوزه نوفن به کارگروه‌های استانی معرفی شده و به سمت پرداخت رفته است.

پایان پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: