دوشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۵ ۳۰۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه با محوریت صندوق کارآفرینی امید

جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه و به درخواست صندوق کارآفرینی امید به منظور بررسی مشکلات و موانع جذب اعتبارات طرف های تفاهم نامه صندوق برگزار شد .

برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه با محوریت صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با اعتبارات صندوق کارآفرینی امید محل استانداری کرمانشاه برگزار شد .

موشاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ضمن قدردانی از خدمات صندوق در ارائه تسهیلات کارآفرینی، از دستگاه های اجرایی خواست تا از طریق پالایش طرح های مدنظر و انجام کارشناسی لازم ، زمینه ی جذب کمی و کیفی اعتبارات را فراهم نمایند .

عظیمی فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه نیز در این جلسه، به بیان دستاوردهای صندوق استان طی سالیان اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: بهبود جایگاه این استان در حوزه اشتغال و خدمات صورت گرفته بی شک نتیجه همکاری و تعامل اعضای شورا بوده و ابراز امیدواری کرد این روند مطلوب تداوم داشته باشد .

وی مهمترین مانع فعلی در مسیر جذب اعتبارات را عدم معرفی به موقع و کافی متقاضیان واجد شرایط عنوان کرد و از اعضاء خواست در این خصوص تلاش و همکاری بیش از پیش با صندوق استان داشته باشند.

در این جلسه آخرین وضعیت هریک از تفاهم نامه های چهارجانبه (صندوق-بنیاد برکت-جهادکشاورزی-دارائی) ، (صندوق-بنیاد برکت – بهزیستی-دارائی) و نهضت احیاء به صورت کامل توسط نماینده صندوق تشریح و آسیب شناسی شد.

در پایان این جلسه مقرر شد دستگاه های اجرایی طرح های مدنظر خود را به بنیاد برکت و احیاگر نهضت احیاء معرفی و بنیاد برکت و احیاگر نیز ظرف مدت 2 هفته اقدامات مربوط به بررسی ، تعیین تکلیف و معرفی به صندوق را انجام دهند در غیر اینصورت صندوق مجاز به پذیرش مستقیم طرح ها و پرداخت تسهیلات مربوطه خواهد بود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: