سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۹ ۲۶۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل خبر داد؛

پرداخت ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در اردبیل

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات از شروع سال‌جاری تاکنون برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در اردبیل پرداخت شده است.

پرداخت ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در اردبیل

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، طهماسب فرهنگ با اشاره به عملکرد صندوق استان اردبیل در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار کرد: از شروع سال‌جاری تا کنون بیش از ۷۱۱ میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان و رفع نیازهای ضروری و معیشت افراد جامعه توسط صندوق کارآفرینی امید اردبیل پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد در سال جاری با ۱۴ دستگاه دولتی از جمله میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، امور بانوان استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد علوی تفاهم‌نامه منعقد کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل بیان کرد: این صندوق با حمایت از ایجاد کسب و کار و راه اندازی واحدهای تولیدی و موضوع اشتغال در سطح استان در ۸ ماه سال‌جاری توانسته است با پرداخت ۴۱۲ فقره تسهیلات برای ۴۲۲ نفر از متقاضیان اشتغال فرصت شغلی مستقیم ایجاد کند.

فرهنگ خاطرنشان کرد: این تسهیلات در بخش‌های اقتصادی کشاورزی حدود ۲۸۷ میلیارد ریال، صنعت حدود ۳۵۴ میلیارد ریال، خدمات حدود ۱۳۷ میلیارد ریال و ضروری و معیشت به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده و طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا در سطح استان به اجرا رسیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به‌عنوان بانک عامل نهضت احیای طرح‌های اقتصادی معرفی شده است، افزود: از جمله اهداف این نهضت احیای بنگاه‌های اقتصادی نیمه تمام و راکد در راستای رونق اشتغال، تولید، توانمندسازی و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال روستایی، روستاهای دارای پتانسیل تولیدی، خدماتی و گردشگری را شناسایی و در جهت توانمندسازی و کمک به رونق تولید محصولات روستایی و جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان و احیای طرح‌های اولویت دار تسهیلات حمایتی از محل اعتبارات ابلاغی پرداخت می‌کند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: