سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۱ ۴۱۹
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت 854 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در یزد

صندوق کارآفرینی امید یزد 854 میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری به متقاضیان پرداخت نموده است.

پرداخت 854 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در جلسه شورای اداری صندوق این استان با اعلام این خبر گفت:پرداخت تسهیلات اشتغال و وصول مطالبات دو هدف اصلی صندوق در ماه های پایانی سال است و باید تمام تلاش و همت خود را به کار گیریم تا نتیجه مطلوب بدست آید.

امامی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 488 فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر854 میلیارد ریال در سطح استان پرداخت گردیده که از این تعداد 134 فقره تسهیلات از منابع تبصره 18 به مبلغ 453 میلیارد ریال به حساب متقاضیان کارسازی شده است.

مدیر صندوق استان با اشاره به انعقاد 4 تفاهم نامه استانی افزود: این تفاهم نامه ها در چارچوب کمک های فنی و اعتباری برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در بخش اشتغال فی مابین صندوق کارآفرینی امید و استانداری یزد، سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد و اداره کل ورزش و جوانان استان با مجموع اعتبار 200 میلیارد ریال منعقد شده است.

امامی تجهیز منابع مردمی را مهم برشمرد و گفت: با توجه به ابلاغ طرح امتیازی خاص و پایانه های فروشگاهی و اهمیت تجهیز منابع در پرداخت تسهیلات و افزایش درآمدهای صندوق، این امر باید بصورت جدی پیگیری و اقدام شود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: