سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ۰۵:۲۳ ۴۱۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

صندوق کارآفرینی امید اردبیل برای ۸۴۰ نفر اشتغال‌زایی کرد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل اعلام کرد: ۴۶۴ صندوق خرد محلی با ۴۲ میلیارد تومان سرمایه در این استان فعال شده و زمینه اشتغال پایدار ۸۴۰ نفر را فراهم کرده است.

صندوق کارآفرینی امید اردبیل برای ۸۴۰ نفر اشتغال‌زایی کرد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، طهماسب فرهنگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد صندوق خرد ملی به‌طور کلی در روستاها و برای اشتغال‌زایی زنان و حمایت از بانوان روستایی دایر شده و تسهیلات و خدمات ویژه ای ارائه کرده است.

وی افزود: صندوق خرد محلی از طرح‌های راهبردی صندوق کارآفرینی امید است و از آنجا که ماهیت صندوق های خرد، توسعه و تامین منابع مالی برای توانمندسازی اقتصادی است، نقش مهمی در رفع نیازهای مالی مردم و توسعه مشاغل خرد به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم دارد.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزش راه‌اندازی و ایجاد صندوق‌های خرد محلی نتایجی همچون توانمندسازی جوامع زنان روستایی و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای آنها و کمک به معیشت جوامع محلی داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل افزود: طرح تارا برای توانمندسازی و اشتغال اعضای صندوق‌های خرد محلی در دستور کار است و ارکان صندوق‌ها با مراجعه به دفاتر صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌ها و افتتاح حساب طرح تارا از تسهیلات حمایتی بهره‌مند شوند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: