چهارشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۲ ۰۵:۰۱ ۲۲۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

احیای چندین واحد تولیدی راکد استان یزد با حمایت صندوق کارآفرینی امید

واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید در استان یزد احیا می شود.

احیای چندین واحد تولیدی راکد استان یزد با حمایت صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد با اعلام این خبر گفت: یکی از مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور است و حمایت مالی از این واحدها توسط صندوق کارآفرینی امید انجام می گیرد.

امامی افزود: در مرحله اول نهضت احیای واحدهای اقتصادی 710 میلیارد ریال اعتبار از منابع تبصره 18 سال 1401 به صندوق این استان اختصاص یافته که تاکنون 11 طرح به مبلغ 106 میلیارد ریال مورد حمایت مالی صندوق قرار گرفته و به چرخه تولید و فعالیت بازگشته اند.

وی ادامه داد: 19 طرح به مبلغ 450 میلیارد ریال نیز مصوب شده و در حال تکمیل پرونده و اخذ ضمانت است و مابقی طرح ها در دست بررسی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: با توجه به تعداد طرح های شناسایی و معرفی شده از شورای برنامه ریزی این استان، در صورت تخصیص اعتبارجدید، امکان حمایت بیشتر از واحدهای اقتصادی فراهم و اشتغال بالاتری ایجاد می گردد.

امامی درخصوص عملکرد سال جاری صندوق کارآفرینی امید استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 515 فقره تسهیلات با اعتباری معادل 934 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده که از این تعداد 407 فقره به مبلغ 890 میلیارد ریال در زمینه اشتغال و 108 فقره به مبلغ 44 میلیارد ریال تسهیلات ضروری بوده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: