یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۱۰ ۲۷۶
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده تعالی جامعه در گچساران

دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده تعالی جامعه با هدف خدمات رسانی بهتر به زنان روستایی در روستای آب شیرین گچساران برگزار شد.

جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده تعالی جامعه در گچساران

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این جشنواره بیش از ۱۰ دستگاه اجرایی از جمله صندوق کارآفرینی امید و دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند.

احسان عسکری افزود: در این جشنواره جهادی یک روزه مدیران بصورت میدانی و چهره به چهره از نزدیک مسایل و مشکلات را بررسی کردند.

وی با اشاره به اثربخشی جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده و تعالی جامعه بر سلامت و عملکرد بانوان بخصوص در مناطق کمتر برخوردار، یادآور شد:ه این جشنواره با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون کار به مدت یک روز برگزار و خدماتی همچون مشاوره تسهیلات اشتغال، غربالگری سلامت، آموزش مهارت‌های زندگی ، روانشناسی و مددکاری به بانوان ارائه شد.

همت اله ناصری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد در این جشنواره گفت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای دولت مردمی در شهرستان گچساران بیش از 276 فقره تسهیلات با مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که سهم زنان شهرستان 133 فقره با اعتباری بالغ بر 132 میلیارد ریال بوده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: