یکشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۲۶ ۲۸۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

استاندار سیستان و بلوچستان: نظارت مستمر بر نحوه هزینه کرد تسهیلات، نقطه قوت صندوق کارآفرینی امید است

مدیر و کارکنان صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با استاندار این استان، دیدار و آخرین عملکرد پرداخت تسهیلات صندوق را تشریح کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان: نظارت مستمر بر نحوه هزینه کرد تسهیلات، نقطه قوت صندوق کارآفرینی امید است

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با قدردانی از ارائه مطلوب تسهیلات ارزان قیمت صندوق به کارآفرینان در این استان گفت: نظارت های چند مرحله ای بر نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی در صندوق یکی از نقاط قوت محسوب می شود که درصد انحراف پرداخت تسهیلات را به شدت کاهش می شد.

غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در این دیدار با تشریح علمکرد صندوق در یک سال اخیر گفت: تفاهم نامه های مختلف صندوق با دستگاه ها و سازمان های مختلف بستری مناسب برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مردم است که در این استان به خوبی در حال انجام است.

صمصامی از جمله این تفاهم نامه ها می توان به تفاهم نامه با قرارگاه غدیر، کمیته امداد، بهزیستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی اشاره کرد.

او با تاکید بر فعالیت صندوق حول محور اشتغال خرد و خانگی افزود: در سال 1402 به 534 پروژه 164 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: