سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۲۵ ۲۲۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

در قالب امضای یک تفاهم‌نامه مطرح شد؛

تحقق توسعه دریا محور با پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید هرمزگان به پروژه‌های دریایی و ساحلی

به منظور حمایت از پروژه های نیمه تمام گردشگری با رویکرد حمایت از پروژه‌های دریایی و ساحلی و باهدف تحقق توسعه دریا محور در استان هرمزگان، تفاهم نامه‌ای بین صندوق کارآفرینی امید و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان منعقد شد.

تحقق توسعه دریا محور با پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید هرمزگان به پروژه‌های دریایی و ساحلی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مهدی خورگوئی مدیر صندوق کارآفرینی امید هرمزگان در خصوص این تفاهم‌نامه گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، تسهیلات کم‌بهره اشتغال در راستای ایجاد، توسعه و یا تأمین تجهیزات به طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات برای تکمیل و توسـعه طرح‌های گردشگری با رویکرد حمایت از پروژه‌های دریایی و ساحلی و باهدف تحقق توسعه دریا محور به سرمایه‌گذاران اعطا می‌شود.

خورگوئی تأکید کرد: همچنین اعطای این تسهیلات در راستای اجرای شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

در پایان جلسه، متن تفاهم نامه به امضای طرفین رسید و پس از اقدامات اداری، متقاضیان از طریق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی خواهند شد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: