چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۵۰ ۱۵۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

۱۰ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری با حمایت صندوق کارآفرینی اُمید احیا شد

مدیر صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای نیمه دوم سال‌جاری تاکنون ۱۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال در استان با حمایت این صندوق احیا شده است.

۱۰ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری با حمایت صندوق کارآفرینی اُمید احیا شد



به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، پژمان نوروزی تاکید کرد: برای احیای این واحدهای تولیدی و بازگشت آن‌ها به چرخه اشتغال و فعالیت ۴۶۲ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی اُمید پرداخت و زمینه اشتغال‌زایی ۱۵۰ نفر فراهم شد.
وی‌ صندوق کارآفرینی اُمید را به‌عنوان یکی از متولیان امر اجرای نهضت احیا در کشور دانست و افزود: هم‌اکنون نهضت احیا با محوریت طرح‌های راکد، نیمه‌تمام و نیمه‌فعال در دستور کار دولت قرار گرفته است و این صندوق بخشی از این طرح را اجرا می‌کند.
نوروزی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی اُمید از محل تفاهمنامه خود با معاونت روستایی ریاست‌جمهوری، احیای کسب‌وکارهایی دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در دستور کار دارد.
وی یادآور شد: صندوق کارآفرینی اُمید همچنین از واحدهای تولیدی و کسب‌وکارهایی که با ۵۰ درصد ظرفیت مشغول فعالیت هستند و تا کنون تراکنش مالی نداشته‌اند کمک می‌کند تا به چرخه اقتصاد بازگردند.
نوروزی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه امسال بیش از یک‌هزار فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: