شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹ ۴۰۵
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان

بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از طرح های صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر استانی به استان هرمزگان از دو طرح مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید شهرستان بندرعباس بازدید به عمل آورد.

بازدید معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از طرح های صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در ابتدای این بازدید، مهدی خورگوئی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان ضمن خوشامدگوئی به معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، گزارشی از عملکرد صندوق این استان در دولت سیزدهم ارائه و به تشریح برنامه ها و سیاستهای صندوق کارآفرینی امید در راستای ایجاد اشتغال برای بانوان در روستاها و نحوی حمایت از کسب و کارهای آنها پرداخت.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان افزود: طرح دانش بنیان شرکت زیست فناوران سبز دریا که با دریافت 61 میلیارد ریال تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی و نهضت احیای واحدهای اقتصادی و ایجاد اشتغال برای 12 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر غیر مستقیم از طرح های موفق مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید این استان است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده طی بازدید از این طرح دانش بنیان گفت: صندوق کارآفرینی امید نقش به سزایی در ایجاد اشتغال و خودکفائی روستائیان به خصوص بانوان در دولت سیزدهم ایفا کرده است.

انسیه خزعلی در ادامه گفت: اراده دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته، مثال زدنی است و یکی از اهرم های این توسعه اشتغال، بر دوش صندوق کارآفرینی امید است.

وی افزود: اقدامات موثر صندوق کارآفرینی امید در ایجاد اشتغال روستائی به دور از هرگونه تبلیغات و هیاهوهای سیاسی در جامعه نمود پیدا کرده است و در بازدید هئیت دولت از روستاها بازخورد مثبت این اقدامات را می توان مشاهده کرد.

در ادامه، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از صندوق های خرد محلی بانوان روستای قلعه قاضی بازدید کرد و گفت: صندوق‌های خرد محلی مصداق بارز کارآفرینی برای بانوان است و هدف از تشکیل آن‌ها ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم است چراکه صندوق های خرد محلی، بانوان را پای کار می آورد و بانوان در اقتصاد و تولید نقش مهمی ایفا می کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان به دلیل حمایت از بانوان کارآفرین و تسریع در پرداخت تسهیلات، قدردانی کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: