سه شنبه, ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۴۰ ۱۲۹۳
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

با پرداخت تسهیلات احیاء، 30 واحد راکد در استان البرز جان دوباره گرفتند

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز از احیای 30 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال با پرداخت تسهیلات خبر داد.

با پرداخت تسهیلات احیاء، 30 واحد راکد در استان البرز جان دوباره گرفتند

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، رضا دبیری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان البرز گفت: 30 واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 705 میلیارد ریال در قالب تفاهم نامه نهضت احیا واحدهای اقتصادی صندوق کارآفرینی امید در استان البرز احیا شدند و علاوه بر تثبیت بیش از 500 شغل، زمینه اشتغال مستقیم 142 نفر نیز فراهم گردید.

او افزود: با توجه به رسالت صندوق در راستای پیاده سازی سیاست های حمایت از رشد تولید در دولت مردمی سیزدهم، صندوق کارآفرینی امید با رویکردی جهادی و مردم محور توانسته ضمن انعقاد تفاهم نامه‌های هم افزایی منابع به صورت استانی و کشوری، با خیرین، سازمان ها و دستگاه های اجرایی و متولیان اشتغال، منابع قابل توجهی را شناسایی و به صورت هدفمند به کارآفرینان و تولید کنندگان پرداخت نماید.

به گفته دبیری در حال حاضر 100 درصد اعتبار ابلاغ شده در قالب تفاهم نامه نهضت احیاء به صندوق استان البرز، با تعاملات صورت گرفته با دستگاه های اجرایی و کمیته اشتغال استان در مدت زمان مقرر جذب شده است. وی افزود، با توجه به استقرار شهرک‌ها و لکه های صنعتی متعدد در استان در صورت شناورسازی اعتبار و تخصیص اعتبار مازاد، امکان جذب بیشتر این منابع در استان در کوتاه ترین زمان وجود داشته و صندوق استان البرز در این خصوص آمادگی کامل دارد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: