یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۵۴ ۲۷۷
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

اعطای بیش از 1.919میلیارد ریال تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در گلستان

سرپرست مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: در سال 1402 بیش از 1.919میلیارد ریال تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در گلستان پرداخت شده است.

اعطای بیش از 1.919میلیارد ریال تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در گلستان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سمانه خیل تاش در گفتگو تلفنی با خبرگزاری صداو سیما، ضمن تبریک سال نو ایجاد فرصت های شغلی را مهمترین برنامه در سال جدید دانست و اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید استان گلستان سال گذشته به بیش از 600 طرح کسب و کار، 1.919 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

سرپرست مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در ادامه گفت: صندوق کارآفرینی امید در سال گذشته ازمحل تفاهم نامه صندوق با صندوق توسعه ملی توانست به 105 طرح و به مبلغ 698 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت نماید که موجب اشتغال 256 نفر در روستاها شد.

وی در ادامه افزود: از محل تفاهم نامه پرداخت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه نیز صندوق به 184 طرح به مبلغ 950 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است و این پرداخت تسهیلات در این حوزه همچنان ادامه دارد.

خیل تاش در پایان با توجه به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم " اظهار امیدواری کرد صندوق در سال جدید بتواند با پرداخت صحیح و به موقع تسهیلات اشتغال به مردم این استان پای مردم را به چرخه تولید باز نماید.

منبع:
آدرس کوتاه شده: