دوشنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۹ ۸۵
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

کسب رتبه اول صندوق کارافرینی امید در پرداخت تسهیلات تکلیفی در بین بانکهای خراسان شمالی

مدیر صندوق کارآفرینی امید در خراسان شمالی گفت: این صندوق در پرداخت تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ در بین بانکهای استان باپرداخت ۲،۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به ۸۱۰ طرح اشتغالزایی رتبه اول را به خود اختصاص داد.

کسب رتبه اول صندوق کارافرینی امید در پرداخت تسهیلات تکلیفی در بین بانکهای خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی رضازاده اظهار کرد: همچنین رتبه چهارم صندوق کارافرینی امید خراسان شمالی بین کل استانها در ارزیابی عملکرد صندوق کارافرینی امید مرکز نیز کسب شد.

رضازاده تصریح کرد: این صندوق در سال گذشته ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره پرداخت کرده است که پرداخت این میزان تسهیلات منجر به ایجاد ۸۱۰ طرح اشتغال در حوزه کسب و کارهای کوچک شد.

او بر ایجاد طرح های کشاورزی با توجه به اینکه پیشران اقتصادی استان در این حوزه است تاکید کرد و اظهار داشت : ۷۵ طرح از مجموع این تسهیلات مربوط به بخش کشاورزی است که در این راستا ۵۹۷ میلیارد و ۱۱۰میلیون ریال وام کم بهره به بهره برداران این بخش پرداخت شد.

وی بر ایجاد طرح هایی که اشتغال پایدار ایجاد خواهد تاکید کرد و افزود: برای ایجاد ۳۳۳ طرح صنعتی یک هزار و ۶۵میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: ۴۴۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال نیز بریا ایجاد۲۲۲ طرح خدماتی پرداخت شد. مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت۵۴ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال نیز تسهیلات ضروری وسپرده گذاری به تعداد ۱۸۰ نفر پرداخت شده است. وی تصریح کرد: ایجاد گلخانه، بومگردی، گردشگری، مجتمعهای بین راهی، صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزیو دان شبنیان از مهمترین طرح هایی هستند که با دریافت تسهیلات منجر به ایجاد شغل پایدار شدند.

رضا زاده بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی برای اشتغالزایی با سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان تفاهم نامه امضا کرده است و در این راستا به متقاضیان برای ایجاد کسب و کارهای خرد و کوچک تسهیلات پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد تسهیلات این صندوق در روستاها بوده است افزود: تنها حدود ۳۰ درصد طرح ها در حوزه شهرها بوده است

منبع:
آدرس کوتاه شده: