سه شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۲ ۱۳۶
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

آهنگ تولید در یک واحد نیمه فعال دانش بنیان با حمایت صندوق کارآفرینی امید یزد

با حمایت صندوق کارآفرینی امید استان یزد یک واحد نیمه فعال دانش بنیان جانی دوباره گرفت.

آهنگ تولید در یک واحد نیمه فعال دانش بنیان با حمایت صندوق کارآفرینی امید یزد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در بازدید از این واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان زارچ گفت: در راستای برنامه های دولت مردمی در احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال و با اولویت حمایت مالی از طرح های دانش بنیان، شرکت تانیاپلاست‌فناوری مورد حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید قرار گرفت.

امامی افزود: شرکت تانیاپلاست‌فناوری با دریافت 40 میلیارد ریال تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید اقدام به خرید ماشین آلات صنعتی و تکمیل زنجیره تولید خود نموده و در حال حاضر 35 نوع محصول از ملزومات مصرفی آزمایشگاهی که در استان وجود نداشته و در برخی از محصولات حتی در کل کشور تولید کننده ای ندارد را تولید می کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد در خصوص اشتغال این واحد تولیدی گفت: نیروی کار شرکت قبل از دریافت تسهیلات، 17 نفر بود که با حمایت صندوق کارآفرینی امید و افزایش تولید در حال حاضر 40 نفر مشغول به کارند.

مدیرعامل شرکت تانیاپلاست‌فناوری هم گفت: این مجموعه با 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری در فضایی به وسعت 7،000 مترمربع توانسته ظرفیت تولید سالانه خود را از 100 تن به 200 تن محصول در سال افزایش دهد.

ابراهیم نیک فرجام ادامه داد: از محصولات تولیدی 4 محصول منحصر به شرکت تانیاست و قبلا بطور کامل از طریق واردات تأمین می شده که تولیدات شرکت باعث جلوگیری از خروج 2،500 میلیارد ریال ارز از کشور در سال شده است.

مدیرعامل شرکت تانیا افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید توانست با افزایش ظرفیت تولید شرکت، هزینه و درآمد شرکت را به نقطه سربه‌سر برساند و این مجموعه را از خطر تعطیلی نجات دهد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: